Hvor går veien videre nå...? Jeg ønsker etterhvert at elevene skal være aktive brukere av blogg. Årsaken er: Vg2 elevene skal ut i lære neste år. Hvis vi aktivt bruker blogg i undervisingen, kan elevene samle sine arbeider der slik at de kan nyttegjøre seg disse i læretiden.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar