skip to main | skip to sidebar

Digitalt prosjekt

Oppstart og øvelse

onsdag 13. februar 2008

Tema

Her er en gøyfilm... for barn



http://www.youtube.com/watch?v=gFTQz7LzU1A
Lagt inn av Anette kl. 03:59

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Artikler

  • Bry deg- hvert fjerde barn blir slått

Dokumenter

  • Blogg i ptf
  • haln
  • Halvårsplan PTF 2008

Pekere

  • Lærere i praksis humor
  • 70-tallet humor
  • Lovlige bilder å hente og bruke på nettet

Elever 2 bufa

  • morten b

klasse blogg - Ikt studie

  • Wenche
  • Joackim
  • Mari
  • Anne Marit
  • Janne

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (7)
    • ►  november (2)
    • ▼  februar (4)
      • Tema Drama
      • Prøver igjen med lenken...
      • Tema
      • Fremover
    • ►  januar (1)

Om meg

Bildet mitt
Anette
Vis hele profilen min
 

Dokumenter

  • Halvårsplan PTF