Elevene kan reflektere over fagstoff og dele med hverandre. Elevene får samlet egne notater på et sted, gir oversikt. Øke elevenes digitale kompetanse.
Enklere for lærer å se alle elevene, gi respons på elevens arbeid. Blir veldig synlig hvem som jobber jevnt.
torsdag 31. januar 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)
