torsdag 31. januar 2008

Hvorfor blogge?

Elevene kan reflektere over fagstoff og dele med hverandre. Elevene får samlet egne notater på et sted, gir oversikt. Øke elevenes digitale kompetanse.

Enklere for lærer å se alle elevene, gi respons på elevens arbeid. Blir veldig synlig hvem som jobber jevnt.

Ingen kommentarer: