tirsdag 26. februar 2008

onsdag 13. februar 2008

Tema

Her er en gøyfilm... for barn



http://www.youtube.com/watch?v=gFTQz7LzU1A

Fremover

Hvor går veien videre nå...? Jeg ønsker etterhvert at elevene skal være aktive brukere av blogg. Årsaken er: Vg2 elevene skal ut i lære neste år. Hvis vi aktivt bruker blogg i undervisingen, kan elevene samle sine arbeider der slik at de kan nyttegjøre seg disse i læretiden.