skip to main | skip to sidebar

Digitalt prosjekt

Oppstart og øvelse

mandag 17. november 2008

Barn og kunst... mange måter å uttrykke seg på!

Lagt inn av Anette kl. 13:01

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Artikler

  • Bry deg- hvert fjerde barn blir slått

Dokumenter

  • Blogg i ptf
  • haln
  • Halvårsplan PTF 2008

Pekere

  • Lærere i praksis humor
  • 70-tallet humor
  • Lovlige bilder å hente og bruke på nettet

Elever 2 bufa

  • morten b

klasse blogg - Ikt studie

  • Wenche
  • Joackim
  • Mari
  • Anne Marit
  • Janne

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (7)
    • ▼  november (2)
      • Barn og kunst... mange måter å uttrykke seg på!
      • Kunst er flott...
    • ►  februar (4)
    • ►  januar (1)

Om meg

Bildet mitt
Anette
Vis hele profilen min
 

Dokumenter

  • Halvårsplan PTF